SPLETNA REVIJA O GLASBI


Pevska šola Glasbene matice Ljubljana

03. september 2011, Glasbena matica Ljubljana

Glasbena matica Ljubljana vabi v Pevsko šolo.
Glasbena matica Ljubljana vabi v Pevsko šolo.

Pevska šola Glasbene matice Ljubljana
Nina Kompare Volasko, vodja Pevske šole Glasbene matice Ljubljana

Vabimo k vpisu v Pevsko šolo Glasbene matice, ki bo potekal 6. in 20. septembra 2011, ob 18.00 v Lajovčevi dvorani Glasbene matice, na Vegovi ulici 5 v Ljubljani.

NAMEN PEVSKE ŠOLE je nuditi in izvajati kvaliteten pouk vokalne tehnike in glasbene teorije, namenjen tako pevcem, ki so dejavno vključeni v slovensko zborovsko ustvarjanje, kot tudi zainteresiranim posameznikom, ki se želijo glasbeno pevsko izpopolnjevati, čeprav niso člani pevskih sestavov.

POSLANSTVO PEVSKE ŠOLE je spodbujati, utrjevati in razširjati veščine vokalne tehnike zborovskih in solo pevcev ter tako povečevati raven pevsko izvajalske ozaveščenosti in kvaliteto pevsko izvajalske prakse v slovenskem zborovskem prostoru, pa tudi izobraževati posameznike s težnjo solističnega pevskega izpopolnjevanja ter osebnega glasbenega razvoja.

POUK VOKALNE TEHNIKE poteka enkrat tedensko 45 minut v skupinah treh ali dveh pevcev in obsega tri letnike ter vsebinsko zaokrožuje znanja ter veščine s področja pevske tehnike, programsko naravnana na obdobje treh let. Pouk vokalne tehnike lahko poteka tudi individualno, če pevec izrazi željo po intenzivnejšem pouku in individualni naravnanosti. Posamezni letnik obsega 36 terminov (šolskih ur). V ta obseg so vključene tudi vaje s korepetitorjem (8-krat letno) ter skupinski pouk v obliki pevske delavnice za celotni razred posameznega učitelja.

Pri skupinskem pouku vokalne tehnike so pevci razvrščeni v koherentne skupine glede na predhodno pevsko znanje oziroma glasovne sposobnosti, tako da pouk poteka kar se da enotno, dinamično in učinkovito. Skupinski pristop se prepleta z individualnim. Pouk sledi specifični programski usmeritvi Pevske šole Glasbene matice in je v splošnem naravnan na spoznavanje fiziologije pevskega organa ter pevsko dihalnega sistema, utrjevanje pevske drže, dihalno vokalne kordinacije – tehnike appoggio, naslona, zastavka, legata, oblikovanja vokalov, artikulacije, dikcije, resonančnega izenačevanja ter fraziranja.

V prvih dveh letnikih pevci pripravijo najmanj eno vokalizo ali pesem predpisanega programa, v tretjem letniku pa najmanj dve.

POUK GLASBENE TEORIJE poteka v skupinah enkrat tedensko 45 minut na dveh ravneh, obsega torej dva letnika. V prvem letniku pevci osvojijo znanje glasbene teorije oziroma nauka o glasbi v obsegu prvih treh razredov predpisanega programa v javnem osnovnem glasbenem šolstvu, v drugem letniku pa v obsegu četrtega, petega in šestega razreda.

STAROSTNA NARAVNANOST Pevske šole se prvenstveno nagiba k srednješolski in študentski populaciji pevcev, nikakor pa ne izključuje odstopanj v starosti navzgor, saj so v Pevski šoli Glasbene matice dobrodošli tudi pevci nekoliko višjih starostnih skupin. V tem šolskem letu se uvaja tudi program za osnovnošolske otroke.
 


DELI Z OSTALIMI:

pošlji


POVEZAVA:

KOMENTIRANJE

Ni še nobenega komentarja. Bodite prvi in komentirajte.

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

prijavi se

Uredništvo

Odzven od 7. 4. do 14. 4. 2016: Izak Košir recenzira drugo ploščo Balladera, Jaša Lorenčič pa povratniški EP zasedbe Adam.  Katarina Juvančič piše o arhivskem koncertnem albumu legendarne folk zasedbe Sedmina, Gregor Bauman pa o 30. koncertni obletnici zasedbe Panda. Bauman se je hkrati pogovrajal z Tinetom Grgurevičem, znanim pod imenom Bowrain, Terens Štader pa s Prismojenimi profesorji bluesa.

.

E-NOVICE

Naročite se na elektronske novice in bodite obveščeni o naših in drugih aktivnostih!

Odjavi e-novice