Nalaganje nastavitev


Okupirani! Popularna glasba, kapital, država in družba

Podaljšana prijava referatov

Začetek: ponedeljek, 14. marec 2016
Konec: petek, 15. april 2016

Med 3. in 5. junijem 2016 se bo v prostorih KUD France Prešeren odvijala mednarodna konferenca pod naslovom "Occupied! Popular music, capital, state and society".

Na konferenci bodo sodelujoči pretresali spodaj navedene in sorodne teme:

• (popularna) glasba in država,
• državne regulative in notranji trgi,
• bivša Jugoslavia kot specifičen glasbeni trg in njegovo preživetje,
• (popularna) glasba in (civilna) družba,
• glasba in prostestna gibanja,
• popularna glasba mimo trga,
• (popularna) glasba in kapita,
• glasbeno življenje in neoliberalizem,
• mediji, digitalizacija, avtorske pravice in akumulacija kapitala v glasbi.

Prijave svojih referatov lahko pošljete do 15. aprila na musicoccupied@gmail.com.
Več o prijavi in konferenci si lahko preberete tukaj.
Konferenčni blog si lahko ogledate tukaj.

Za nekaj dodatnih pojasnil smo poprosili enega od (so)organizatorjev dr. Rajka Muršiča.

Kaj točno je IASPM?
IASPM je Mednarodno združenje za preučevanje popularne glasbe, ustanovljeno leta 1981 in je danes vodilna multidisciplinarna mednarodna organizacija, ki združuje preučevalce in preučevalke preučevanja popularne glasbe. Eden od namenov in načrtov simpozija je, da ustanovimo regionalno mrežo za preučevanje popularne glasbe v jugovzhodni Evropi.

Kako znotraj delovanja IASPM kotira vaša konferenca?
Naš posvet je sicer integralen del projekta Angažirana preteklost, ki ga izvaja Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo FF UL v sodelovanjem z Inštitutom za kulturne in spominske študije ZRC SAZU in se posveča preučevanju razvoja popularne glasbe v Jugoslaviji in odmevom takratne popularne glasbe v današnjem času.

Lahko morda malo poveš o temi, zakaj ste jo izbrali oz. zakaj se vam zdi ravno ta relevantna, kaj hočete s konferenco doseči oz. kaj si od nje obetate?
Samo konferenco organiziramo s kolegi in kolegicami iz nemškega združenja za preučevanje popularne glasbe, GfPM, z Alenko Barber Keršovan, dolgoletno tajnico združenja. Glavni namen simpozija je po eni strani strniti rezultate triletnega projekta, na drugi strani pa razpravljati o posledicah skorajda neopazne privatizacije javnih glasbenih institucij in odpora proti tem procesom. Najbolj nas zanima javni in družbeni vplivi glasbe, še posebej popularne, v časih, ko se skorajda vse dejavnosti in celotna ustvarjalnost uokvirja v neko novo shemo pridobitniške »kreativne industrije«. Ali lahko vrnemo udarec iz navidezne periferije, na podlagi desetletnega razvoja popularne glasbe, ki se je skoraj ves čas upirala obstoječim režimom moči?
 

 

 

 

 

 

 

 

 


Foto: Jože Rehberger Ogrin